Waarom waren we zo verrast door de sluiting van de Sjaloomschool? En had de gemeenteraad er niet eerder over moeten horen? Dat waren de twee hoofdvragen tijdens de commissievergadering van vorige week donderdag, aangevraagd door PvdA en CDA over de sluiting van de basisschool per 1 augustus.



















