Terwijl de temperaturen deze week opnieuw richting tropische waarden stijgen, vragen veel Katwijkers zich hetzelfde af: maken we opnieuw een historische zomer mee? Of verbleekt het warme weer van nu bij de zomers waar nog tientallen jaren later over wordt gesproken?



















