Gemeenteleden, familie, vrienden en vertegenwoordigers uit de politiek waren zondagmiddag 14 september bij elkaar voor een bijzondere dienst in Tripodia. Tijdens deze samenkomst werd Willem Tukker, samen met zijn vrouw Alinda, ingezegend als nieuwe voorganger van de Baptistengemeente Katwijk. Tegelijkertijd nam de gemeente afscheid van voorganger Jaap Ketelaar en zijn vrouw Alexandra, die de afgelopen jaren met hart en ziel de gemeente hebben gediend.



















