DIT! is Katwijk / Archief
DIT! is Katwijk / Archief

Ondernemers in de bres voor Najaars-campagne 'DIT! is Katwijk'

Algemeen

Katwijk Marketing zet sinds 2015 de campagne 'DIT! is Katwijk' in om publiek uit te nodigen onze kustplaats te bezoeken. Aanvankelijk leek het erop dat er dit jaar geen geld voor betaalde promotie zou zijn door het wegvallen van gemeentelijke subsidie daarvoor. Winkeliersvereniging Winkelhart Zeezijde, de Horecavereniging en Katwijkse Ondernemersvereniging (KOV) hebben echter de handen ineen geslagen en de financiële middelen voor een campagne verschaft.

Het budget van de geplande campagne heeft, door het wegvallen van de gemeentelijke subsidie, niet dezelfde omvang als voorgaande jaren. Dit is echter niet terug te zien in de intensiteit en inhoud van de campagne. De focus ligt op de mooie omgeving en mogelijkheden van Katwijk in de nazomer. De uitingen zijn duidelijk herkenbaar als onderdeel van 'DIT! is Katwijk' en de lat met betrekking tot het bereik via social media is hoog gelegd.

Lees meer in De Katwijksche Post van donderdag.

Uit de krant