Voor extra campagnes heeft Katwijk Marketing dit jaar geen geld. | Foto: archief / Adrie van Duijvenvoorde
Voor extra campagnes heeft Katwijk Marketing dit jaar geen geld. | Foto: archief / Adrie van Duijvenvoorde

Katwijk Marketing ziet cijfers campagne 'DIT! is Katwijk' kelderen

Algemeen

2019 is voor Katwijk Marketing een transitiejaar heeft de gemeenteraad eind vorig jaar besloten. Er komt voor Katwijk Marketing dit jaar geen extra geld beschikbaar voor campagnes en dat laat zich in de eerste twee maanden al meteen zien. De bereikcijfers van de social mediacampagne 'DIT! is Katwijk' lagen in de eerste twee maanden van het jaar 30 procent lager dan in 2018.
 

Door het ontbrekende budget weet Katwijk Marketing 'nieuwe bezoekersgroepen nauwelijks te bereiken. 'Ook kunnen we daardoor, juist onder deze nieuwe groepen, het brede Katwijkse aanbod veel minder goed onder de aandacht krijgen', laat de marketingorganisatie in een nieuwsbericht weten.
 

Morgen uitgebreider in De Katwijksche Post



 

Uit de krant